+385 48 621 231     medion@medion.hr

Servis i Jamstvo

Svi artikli kupljeni u trgovini Medion imaju jamstvo. Većina artikala, u ovisnosti od proizvođača ima jamstvo duže od jedne godine. Jamstveni list sastavni je dio isporuke uz naručeni proizvod kupcu. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun za cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava.

Medion d.o.o. jamči ovlašteni servis kojeg je odabrao proizvođač za artikle koje je kupac kupio direktno od tvrkte MEDION  sukladno sa općim uvjetima garancije i servisiranja koje pruža proizvođač pojedinih artikala.

Jamstvom Vam proizvođač proizvoda jamči besplatan popravak kupljenog proizvoda u skladu sa važećim propisima i uvjetima opisanim u jamstvenom listu. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davaoc jamstva će zamijeniti proizvod novim ili Vam vratiti novac. Jamstveni rok počinje danom prodaje uređaja, koji se unosi u garantni list i ovijerava pečatom i potpisom.

U jamstvo ne ulaze oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehanička oštećenja, oštećenja zbog udara groma, prevelikog napona ili ishabanosti uređaja. Da bi se izbjegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost prodavača i kupca je da izvrše pregled proizvoda i da ukažu na eventualna mehanička oštećenja, u tom slučaju će proizvod biti zamijenjen.

Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojati će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u mjestu sjedišta prodavatelja.