+385 48 621 231     medion@medion.hr

Česta pitanja

Kako bismo olakšali snalaženje na našim stranicama, odgovorili smo na vaša najčešća pitanja. Vjerujemo da će vam odgovori pomoći kako biste što lakše, brže i bez nedoumica izvršili narudžbu željenog proizvoda.

Gdje mogu provjeriti je li proizvod kojeg želim dostupan i kada?

Na stranici, ispod cijene proizvoda stoje podaci o dostupnosti. Ukoliko proizvod nije dostupan, nećete vidjeti ni njegovu cijenu.
Datum koji vidite ispod cijene proizvoda je datum najranije moguće dostave proizvoda na Vašu adresu. Znači, ako odmah naručite proizvod, na taj datum će biti isporučen Vama, osim ako sami u postupku narudžbe ne odaberete kasniji datum.

Kako mogu platiti svoju narudžbu?

Svoju narudžbu možete platiti , Internet bankarstvom ili općom uplatnicom. Više o načinima plaćanja pogledajte kako kupovati.

 

Kako da zatražim R1 račun za narudžbu?

Na koraku odabira adrese za dostavu, kliknite na „Promijeni adresu“ i kliknite na „Pravna osoba“ te unesite tražene podatke. Kada završite narudžbu, putem e-maila ćete primiti R1 račun.

Koji je trošak dostave?

Trošak dostave narudžbe iznosi 30 kn za kupovinu do 1000 kn .
Za kupovinu iznad  1000 kn dostava je BESPLATNA.

Mogu li naručiti dostavu proizvoda na svoju adresu?

Naravno, potrebno je samo da u polja adrese za dostavu upišete svoje podatke.

Mogu li sam odabrati u koje vrijeme želim dostavu?

Možete. Na koraku odabira dostave u polje „Napomena“ upišite u koliko sati vam odgovara dostava.

Mogu li proizvod sam preuzeti, da ne plaćam troškove dostave?

Možete. Na koraku odabira dostave odaberite „Osobno preuzimanje“. Osobno preuzimanje moguće je na adresi trgovine u Koprivnici na adresi:

 

Trg Eugena Kumičića 11, 48000 Koprivnica

Radno vrijeme trgovine :

Ponedjeljak – petak : 08:00 – 20:00 h

Subota:                  08:00 – 13:00 h

Nedjeljom i praznikom ne radimo.